bakkalemzigi Var mı başına gelen nasıl geçirdiniz , ne kadar sürede geçti ? 1,5 aydır çekiyorum çatlak , yarayı bir kaç krem kullandım işe yaramadı şimdi başka krem yazıldı enfeksiyon var dendi
perla_ bakkalemzigi başka bir doktora gittin mi canım ilk defa duydum başıma da gelmedi daha önce yardım etmek de isterim aslında
[silindi] bakkalemzigi tekrar gidin geçmiş olsun cok zor oluyor bende catlaK + süt incisi vardı cok canım yanmıstı 🥹
bakkalemzigi perla_ genel crrrahiye gittim hiç göğsüme bakmadan sadece anne sütü sür dedi . Çocuk doktoruna randevum vardı ona da anlattım emzirme danışmanına yolladı o enfeksiyon dedi doktor da ilaç yazdı bence de başka bir cerraha görünsem iyi olacak