anonimim Kızlar merhaba bebeğimin gıdığı var biraz arası çok pişiyor pişik kremi sürdüm ama topak topak kalıyor acıtır diye düşünüyorum. Siz ne önerirsiniz nasıl geçer çok üzülüyorum acıyordur muhtemelen