prenses16 Merhaba anneler ben gelinliğimi satın almıştım ama şuan evimde yer yok ihtiyaçı olan kimse varmı çok uyguna vericem ,2000 vermeyi düşünüyorum ihtiyacı olan yada tanıdığı olan yazabilir mi ayrıntı fotoğraf atabilirim
prenses16 Yada tanıdığınız gelinlikçi varmı alabilecek gerçekten gelinlik çok güzel sıfır aldım haziran ayında kulandım