Merveeofs Önceden Kubilay hocaya gidiyorduk ancak ayrılmış sehirden malesef.. özelde hangi doktoru önerirsiniz kesinlikle çok iyi diye.. kızım hasta yarın muhakkak götürmem gerek..
busbar Merveeofs siirtteyken Abdülhakim hocaya da götürdüğüm oldu ama sonrasında Mehmet Fatih Başak götürdüm ilgili bir doktor her şeyi açıkça wp üzerinden sorabiliyroduk öneririm şuan da orada mi bilmiyorum 1 yıl oldu taşınali siirtten
Merveeofs aybarshaaan abdulhakim hocaya çok rastlıyorum instagtam da falan, öneri olarak da duydum çok ama hiç gitmedik. İlgili, tatlı dilli, anlayışlı, konuşmaya açık ve tabi ki hijyene önem veren biri olması önemli benim için doktorun böyle biri midir 🫣🫣😊
aybarshaaan Merveeofs evet Abdulhakşm hoca çok iyi Mehmet Fatih hoca da iyi ama Abdulhakim hoca kadar anında ulaşamıyorsun Abdulhakşm hoca direkt ilaçla çözmeye çalışmıyor ama maalesef diğerleri hemen bir poşet ilaç ile çıkarıyor çok aşırı ilgili açıklayıcı kibar iki doktoruda denedim eşim ve ben en çok Abdulhakim hocaya ısındık çocuklulara yaklaşması hele o kadar güzel ki
aybarshaaan Merveeofs benim oğlumda doktor korkusu olmuştu başka bir şehir de ne zaman sağlık ocağına bile gitsek ağlar sadece Abdulhakim hoca da çok sakin
busbar Merveeofs ikiside iyi ama bana göre mehmet hoca derim siz ikisine de bir gidin hangisi sizin istediğiniz gibi bir doktorsa ona gidersiniz artk
Merveeofs aybarshaaan yaaa şu ilac mevzusu cok iyi dediğiniz gibi Kubilay hocadan sonra kime gittiysek ilaca boğuyorlar sürekli antibiyotik dayıyorlar çocuğa Kubilay hoca da dediğiniz gibiydi az ilaç dogal yöntem odaklı.. değerlendiricem kesinlikle çok teşekkür ederim 💝
aybarshaaan Merveeofs tabiki öyle gerçekten enerjisi felan bebekleri sakinleştiriyor kesinlikle umarım memnun kalırsınız çok geçmiş olsun 🌸