Kızlar doğum yapalı yaklaşık 3 ay oldu. 2. Sezeryan ameliyatımı oldum. İki gündür belim çok ağrıyor böyle farklı bir ağrı. Kasıklarım da ağrıyor henüz adet olmadım. Bu ağrı nedendir ya başına gelen var mı gebelik olabilir mi korkudan test veremiyorum geri çekilme ile korunuyorduk spiral taktıracaktım fırsat olmadı