Kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere 10 gün sonra tam 4 aylık 3. Ayında doktor pipisinde darlık olduğunu söyledi sünnet etirin doğum yaptığım hastane özel hastane orada yaptıracağız sünnetini doktor yarın sabah saat 09.30 a randevu verdi ilk bebeğim hali ile bilmiyorum ne yapacağım doktor testislerinin ordan iğne ile uyuşturuyoruz o kısmı dedi öyle yapıyoruz dedi 25 dakika sürüyor dedi öğlen 2 ye kadar duracaksınız sonra taburcu olursunuz dedi sünnet yaptırmış anneler neler yaptınız bardak koyan var gördüm ama bugün deneme amaçlı koydum kızartı çocuğu kaç günde iyileşiyor