Kızlar kızım şubat ayında 4 yaş olacak İnşallah ve şu an da saat 12-15 arası kreşe başladı ama eğer istersek sabah 9 dan öğle 3 e kadar göndeririz ama zaten seneye İnşallah o şekilde başlayacağı için bu sene 3 saat yeterli diye düşünüyoruz sizce siz olsanız ne yapardınız ? Aslında okulu çok seviyor ama 6 saat durursa sıkılır sanki birde kardeşi var o okuldayken ben de az da olsa dinleniyorum kendisine kıyamıyorum sadece 🥹🥲🙈