İnovia 2 temizlendi diye biliyorum. Kargo bile tekdiğinde bir sürü teferruat var.yabancı biri kolay giremez. Annemler bir süre oturdu, sonra kardeşim evlenince orda oturdu hiç bir rahatsızlıkları olmadı. Söylentiler güncel değil ama adı çıkmış bi kere.. sadece arap çok var fakat bir rahatsızlık olmadı hiç.