usenmedimyaptimbirvelet yeni geldik Adana’dan. Şehir olarak sevemiyorum ya maalesef, çok gezilecek bir yer yok bence, eşim bir kaç yere götürdü ama çok şey gelmedi (İstanbul olan kütüğüm bir anda Hürriyet mahallesi oldu 🫠) Yediğimiz ve içtiğimiz şeyler; muzlu süt (kazım büfe), kebap; Yağlar Kebaptan, şırdan ve mumbar; Şırdancı Kadir (özellikle mumbarı çok iyiydi), Şırdancı Bedodan da yedik aynıydı bence ikisi, katmer; Katmerci Dayı, Ciğer; büyük saatteki Ciğerci Mehmet, bir de Yeşil pastaneye de uğrayabilirsiniz oranın kahvaltılıkları ve tatlıları çok güzel. Bir kaç bir şey daha yedik ama isimlerini hatırlamıyorum, adana böreği ve taş kadayıfı da yedik. Taş kadayıf gerçekten çok güzeldi.