esoss78 her yaşta tehlikesi var. Hayatınızda bir tane bile menenjit geçirmiş biriyle karşılaşmış olsaydınız koşa koşa giderdiniz aşıya. Allah uzak etsin en korktuğum hastalıklardan birisi. Komşumuzun sapasağlam oğlu, menenjit geçirdikten sonra hem bedensel hem zihinsel engelli kaldı. Annesinin, oğlunu sırtında taşıyarak gezdirdiğini hatırlıyorum hala. Oğlan hiçbir şeyin farkında değildi, bütün gün bağırarak sokakta otururdu. Çare varken neden riske girelim?