Kubra-34 Kizlar 4 yaşinda oğlum kreşe başliyoruz suluk nasil bir şey alsam, birde çanta alacağiz isim yazili olanlardan alan varmi
Sermec27 Kubra-34 Biz yeni suluk aldık Çelik almamızı söylediler lcw’dan Çelik matara aldık Şimdilik çok memnunum zaten camı kabul etmiyorlar Bildiğim kadarıyla kreşte plastik zaten sağlıksız Bence Çelik alın çantayı da biz öyle isimli vesaire almadık Bir de isimli çantalar biraz küçük oluyor sanki biz normal okul çantası gibi aldık
TalentedMom Kubra-34 geçen bir video izledim isimli çanta kullanmayın diye mesela Yabancı biri dışarda ismiyle çağırıp annene götürmem vs diyebiliyormuş hiç böyle Düşünmemiştim
MamaUygarVibes Kubra-34 trixie diye bir markanin çelik sulusunu alacağım ben. Muchkin, avent , skip hop var bende ama hiç memnun değilim.
prensesdiana TalentedMom onu ben de izledim ya almak istiyordum yalan yok almamaya karar verdim. Senin adın şu ben senin anneni tanıyorum ona götüreyim falan diyorlarmış Allah korusun çocuklarımızı
Kubra-34 TalentedMom ben öyle düşunmemistim tesekkurler ama 4 yaş kucuk oldugunicin beraberimizde gidip geliyor zaten birde gercekten boyit olarak da cok kucukler normal bakmaya karar verdim
TalentedMom prensesdiana evet çok da mantıklı herşey olabilir çanta hariç isimli alabilirsin dışarıda gözükmeyecek şekilde
ikibebeliannemm Tatlican tupper ben kendim kullaniyordum calisirken inanilmaz kokuyordu attim o zmndan beri sulugunu kullanmıyorum evimde mutfakta cok kullaniyorum ama sulugunu sevemedim
Tatlican ikibebeliannemm Aa ben ara ara içine elbezi sokup sirkeli su ile yıkıyorum koku yok Annem rakamlı çelik suluklardan aldı onun dışı yumuşak ama kızıma okula götürme diğer çocuklarda heves eder fiyatı braz yüksek geldi bana.
Tatlican maygirl Şimdi 1 ay sıcak olur yazında 1 ay. Dediğim gibi ögretmen istemedi ama annem dışı rakamlı plastik gibi yumuşak içi çelik suluk aldı onuda ben okula vermek istemedim çocuklar heves eder diye 🙈
TalentedMom Kubra-34 çok da küçük almayın bence epey yedek kıyafet koyuluyor ben hep Lc den aldım oğluma çanta oraya bakın isterseniz biraz büyük alırsanız hem daha kullanışlı olur hem daha uzun kullanır dediğiniz gibi zaten velisi bırakır
Kubra-34 Kizlar birde şu okul etiketlerini sorayim size hazir isim yazili olanlar , kiyafet etiketleride var nerden aliyorsunuz istanbuldayim direk gidip bastiracagimiz bir yer varmi acaba
Yaseoo Kubra-34 ben isim etiketni Trendyol dan.aldim tek tek yazmakla ugrastmak istemedm . Kıyafet için de kaşe var onuda alcam
Mustafacinar_01 Kubra-34 oğluma da kızıma da uzspace kullanıyorum hatta kendimde kullanıyorum 2 sene olacak hiç koku filan olmadı ve sağlam da