Merhabalar
Çocuğumun doğum günü yaklaşıyor masrafı 5 bin civarı tutuyor bende daha küçük acaba kutlamasam da onun yerine spaya falan mı götürsem diyorum fotoğraf çekimine bide
Bide açıkçası şöyle bişey var kayınbabamın ismini koydum çocuğa getirip 500 tl takıcakmış doğum gününde yaptığım masraf verdiği şeyi bile karşılamıyor bende bunlara yedireceğime eşimle çocuğumla mı bişeyler yapsam diyorum sizce