Kızlar böbreğimde 11 mm taş varmış ve sanırım kanala ilerlemiş doktor düşürmen mümkün değil endoskopik yöntemle alacağız dedi. 7 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor ek gıdayı da hiç sevmiyor kafayı yiyeceğim süreçle ilgili ilgisi olan var mı ? Yarın ayrıntılı konuşmaya gideceğiz ama benim yarına kadar içim içimi yiyecek