Merhaba bebegim 3,5 aylık bugun baska sebeple doktora götürdüğüm bebegimin makatında catlak olduğunu ogrendim. Doktor her gün 1 lt suya 1 kapak batikon döküp bebegi 10-15 dakika suda oturur sekilde bekletin dedi. Ayrıca 3 saatte 1 emzir 10 dakika olacak şekilde dedi cok fazla birsey soramadım doktora ne zaman geçer kalıcı mı tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum.