805236 ya bende daha yeni anne oldum oğlum 3 aylık olmak üzere oda öyleydi yarım kundak yapınca daha uzun uyumayq başladi geceleri hatta akşam oldu mu yarım kundak yapmadım mi daha çok ağlıyor alışmış gibi gündüzleri de hep üstüne örtüğüm çarşafını kucağına veriyorum ona sarılıp uyuyor ve hiç sırt üstü yatmaz gündüzleri ya yan yada yüz üstü uyuyor