bdbhdkekne eşimle para konusunda hiç tartışmamız olmamıştır. Ben de çalışan bir insanım, o da çalışan bir insan. Boşansak ben çok rahat geçinebilirim, bu konuda da bir sıkıntım yok şükür. Fakat ben daime her kadının biraz, gizli ya da gizlenmeyen bir şekilde birikimi olması taraftarıyım. Hayatın ne getireceğinin garantisi olmaz çünkü. Eşime çok güvenirim ama kimseye %100 güvenmem her zaman bir güvensizlik payı olmalı insanlar arasında. Kiminde bu %1’dir kiminde bu oran artar. Benim birikimimin olduğunu eşim bilir ama miktarını bilmez, sormazda. Eğer eşiniz birikiminizi elinizden alacak birisi ile söylemeyin, kenarda dursun. Zaten bahsettiğiniz miktarda çok bir şey değil, milyonlar saklamamışsınız sonuçta.