Kızlar mayıs ayından beri dışkımda mukus var bu arada mayısta genel cerraha gittim arkadan baktı makat catlagivar dedi kanama ordan oluyor dedim sonra bende mukusda oluyor hocam dedim fazla olmuyorsa normal dedi. Ama benim durum devam edince temmuz ayinda bu sefer dahiliye gittim kan aldi sıkıntı yok dedi dedimko mukis var baya dışkıda gorunuyor dedim herkeste olur dedi ama yani bu kadar mukus normalmi ya resmen affededlrsiniz sümük gibi gorunuyor simdi yine gidecem başına gelen iyilesen veya doktor bir sey diyen varmi artik panik atak oldim ben tuvalete gitmeye korkar oldum ya