Hazom bu kreşlerin hepsinde yaş grupları var. Eleyerek bunlar kaldı elimize. Haftaya ön görüşme yapacağız hepsiyle. Tuvalet, yemek, kamerayla izleme ya da aileye istenildiğinde kayıt veriyorlar mı? Bunlar aklımda olanlar. Gündüz uykusu maalesef yok, artık kreşte tekrar alışır mı nasıl olacak beni en çok o endişelendiren.