zynpks Demir ilacı kullanıp kabızlık sorunu yaşayan oldu mu 10 aylık bebegım ocean marka kullanıyorum markayı degıstırmeyı düşünüyorum degıstırıp memnun kaldığınız bir marka soylermısınız d vitamini içinde
basak1336 zynpks bizde Ocean kullanıyoruz 4. Ayından beri hiç kabız olmadı 11 aylık olacak kızım bi iki defa kabız oldu ama bence bu yemeklerle alakalı. İlaçtan dolayı olsa en baştada yapardı diye düşünüyorum
zynpks basak1336 yemeklerine o kadar dikkat ediyorum ki inan herkese aynı tepkiyi vermıyor olabılır lifli gıdalar tercih ediyorum bol bol su ve anne sütü veriyorum zaten