Merhaba anneler nasılsınız 🌸 2 ay 28 günlük kızım var doktorumuz kilo alımında yavaşlama gördü sütümün yeterli olmadığını ve takviye icin mama önerdi bende tamam dedim , ama benim kızım ne biberon ne şırınga ne de kaşıkla iciyor ne yapacağımı şaşırdım bide size danışmak istedim moralim cok bozuk sandığım sütü bile icmiyor o derece ne varsa onu iciyor 🥺