Arkadaşlar vallaha çok yoruldum ya 4 ncu ay atağını bol ağlamalı meme reddi uyku düzensizliği dibine kadar yaşadık 5 nci aya girdik daha beter oldu çocuk gündüzleri sürekli ağliyo uykuya geçmesi daha da zorlaştı geceleri hele uykuya geçerken öyle bir ağlıyor ki zor sakinleşiyor sürekli gözü benim üzerimde babasına dahi gitmwk istemiyor sürekli benim kucağimda gezmek istiyor tabi bu esnada da ağlıyor zorla uytuyoruz bu kez de yarimm saat maksimum uyuyup geri uyanıyor tekrar bi ağlama krizi yaşıyoruz 3 4 gündür bu döngüde devam ediyoruz ne derdi var anlamıyorum diş mi tekrar bi atak mı yaşıyoruz bilmiyorum eli de sürekli ağzında salyaları akıyor diş sanirim ama nasıl atlatacağız bu süreyi gerçekten bilmiyorum bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum sürekli ağlayınca dayanamıyorum o bebeğimin o haline yetemiyormuş gibi hissediyorum