Merhaba sevgili anneler, bebeğime uyku eğitimi vermek istiyorum epey de araştırdım ama bazı noktaları çok anlamadım bilen kendisi eğitim veren anneler yardım edebilir mi? Mesela bebek tüm rutinler oluştu ama uyumuyor kucağa alıp destekle vs geri koy orası anladım fakat yine uyumazsa çok direnirse eski destekle mi uyutuluyor yoksa ona asla dönmek yok mu? Bir de rüya öğünü yapılıyor onu ben yapsam da bebeğim alıştığı saatte yine uyanıp ağlıyor mama istiyor. Mama desteğiyle uyuyan bir bebek zaten onu bitirmek istiyorum atak dönemlerinde çok mama içiyor uykuya dalmak için bu sefer gaz sancısı oluyor. Bilen kğtden fikir verebilir mi şimdiden teşekkür ederim