Minikbirprenses saçlarınızın tipine bağlı bende dyson airwrap var kurutma fönleme maşa var ama saç tipiniz hemen sönen bi saç tipiyse maşa pek kalıcı olmuyor benim saçımı normal maşa cok güzel tutuyor ama maalesef dyson maşası havayla yaptığı için kalıcığı çok az sönüyor hemen düzeleştirici tarağındanda mükemmel birşey beklemeyin kabarıyor saçlar birde saçlarınız normalinde düz değilse dalgalı veya kıvırcıksa normal bi düzleştirici fonksiyonunda olmuyor.