anne1412 Merhaba kızlar spiral için gebelik kan testi verdim sonucum beta hcg 0.6 u/l çıktı anlayan varmı hamile değilimdir dimi 😄
anne1412 asellmiihramom fatc bugün sonuna geldim canım üstüne falan görüyorumdur diye tereddütteyim hep
anne1412 asellmiihramom esmanur5875 momas İçimi rahatlattiniz canlar yarın sonuç göstermeye gidicem de sizede bi sorayım dedim 🥰🥰🥰