Merhaba, hamileliğimin başlangıcından haşimato teşhisi kondu öğrendiğimde aynı zamanda hamile olduğumu da öğrendim ilk zamanlar 75 mg ile başladım sonra tsh hormonunun 12 lerde olduğunu doktorun iletti ve 125 mg’a yükseltildi düşünce sonra 100 mg kullandım ve son 4.05 ayda galiba 50 mg ile devam ettim emzirirken de kullanmaya devam ettim mutlaka kullanmaya devam etmeniz gerekiyor özellikle ilk üç ay çok önemli şu an hala da kullanıyorum 50 mg ile devam et dediler