Hanımlar bebeğim 48 günlük doğduğu günden beri gaz sancıları var sancıları asla kesilmiyor geceyi gündüz sürekli ıkınıyor sürekli kaka yapıyor sürekli gaz çıkartıyor ama bir türlü rahatlayamıyor besin veya süt alerjisine destekleyen ne döküntüsü ne kilo almada azlık ne pişik ne egzama hiçbir şey yok sapdamla ve relaktaz kullandım başlarda fayda eder gibi oldu sonra fayda etmemeye başladı kaleiodon kuşşandım çok sancı yaptı kiraz çekirdeği fayd etmiyor her beslenme sonrası ağlıyor çok fazla emiyor çok fazla kusuyor soktor sütümü sindiremediğini söyledi yağlı olduğu için çok yoruldu bebeğimde bende sizde böyle olan varmıdır acaba nasıl çare buldunuz