Kızlar selam. Oğlum 4,5 yaşında doğduğundan beri belirli aralıklarda verdiğimiz kan tahlillerinde görüyoruz ki IgE değeri yüksek. İlk 60 lardaydı. Sonra 100 kere çıktı şimdi de 121 levmont kullanmamıza rağmen sonuç değişmedi hep aynı değer. Alerjik bünyeli bir çocuk olabilir dedi. Herhangi bir alerji kaşıntı v.s yok. Endişeliyim açıkçası başına gelen yazabilir mi? Veyahut bilgisi olan akıl versin