Ya benim sutuk ilk zamanlar çok fazlaydı yetiyordu ama bebeğim 1 buçuk aylıkken doymamaya başladı sutumde azalma oldu ne yaptıysam çoğalmıyor bir öneri verir misiniz acaba anne sütünü en çok ne arttırır ben çok stres yapıyorum nasıl kurtulacagımı bilmiyorum ?
Ve bebeğim suan3 ay 10 günlük geceleri biraz derin uyuyoryani 7 saat fln yatıyor uyurken emziremiyorum ağzını açmıyor doktorum muhakkak emzir dedi ama uykusunda böylemiyorum nasıl yapmam gerekiyor bilmiyorum gece uyanmadigi için sabah çok aç uyanıyor ve hem anne sütü hemde yaklaşık 150 cc mama yiyiyor ama normal zamanda hem anne sütü hem 120 cc mama yiyiyor normal mi sizce