perla_ Ayy bana sorduysan yandın😀😀Ben kadir ezildi gibi fayans ovar, cam siler, bide sunum yapar stres atarım.
Öyle zenginler gibi ay alışveriş yapayım moralim düzelsin demem😂Ama bir gün eşimi 3 4 kere aradım açmadı küste değildik. Beni neden merak ettirıyor diye kızdım. Bu konuda hassas oldugumu biliyor hep yolda kaza olursa diye korkuyorum .Evdede para vardı ona lazım biliyorum sırf sinirmden bilezik yapayım . Gidip bozdursun zarar etsın dedim . Demesinede benim içimden o cadı kadın çıkmıyor 😄😄Yazık be ne gerek var dedim yapmadım 😀😀