Ah ah sevgili anneler çelişkili bir durum yaşıyorum yardımlarınıza ihtiyacım var. Oğlum 42 aylık. Şimdiye kadar her gün öğle uykusu uyudu uyumadığı toplam 10 gün filandır. Geçen sene kreşte de uyudu öğlenleri. Ama bu sene geçen seneki öğretmeniyle devam etmesini istedik, başladı da. Ama öğrendim ki sınıfındaki çocuklar ay olarak büyükler ve hiçbirisi uyumuyor. Kendi ayına daha yakın çocukların olduğu başka bir sınıf var ordakiler uyuyormuş ama öğretmelerine hiç ısınamadım. Şu an olduğu sınıfta hem öğretmenini seviyor hem de arkadaşlarını. Diğer sınıfa geçerse öğretmen ve arkadaşlar yeni olacak ama çabuk ısınan alışan bir çocuk değil oğlum. Ne yapmalıyım sizce