mucizemgelsin61 Kafayı yicem artık sebze yemesi lazım ama asla asla asla yemiyor hergün farklı çeşit yapıyorum denemediğim kalmadı muhtemelen.. yemiyor başım ağrıyor hergün düşünüyorum ne yapayım diye yapıyorum uğraşıyorum özeniyorum ama yok yok yok
beybitolat mucizemgelsin61 sebze çorbası yapın ama çok sulu değil az su olsun püre gibi belki öyle sever. Benim oğlumda asla çorba içmiyo
momas mucizemgelsin61 benim oğlum da hiç içmezdi 9. Ayda sanırım içmeye başladı ben ama baya püre gibi yapıyordum sıvı istemiyordu
[silindi] mucizemgelsin61 ay daha tadım dönemi yeni yeni bitiyor kendinizi harap etmeyin bu kadar 🙈 siz çeşit çeşit vermeye devam edin bu ayda bir minicik lokma ağzına girse yeter zaten zamanla alışır damak tadı oturur mücver olarak yerdi benimki 8-9 ayda
mucizemgelsin61 [silindi] Yaa evet biliyorum ama sadece ve sadece emmek istiyor emziriyorum ama doyuyormu doymuyormu emin olamıyorum 7 aylık oldu artık memeyle doymuyordur bence bide sıkılıyordur diyorum değişik şeylerde yesin istiyorum ama yok
[silindi] mucizemgelsin61 evet bazı bebekler yemekten çok memeye düşkün oluyor ama doktorlar da öyle söylüyorlar ki 9 aya kadar her öğün 1 yemek kaşığı kadar yese bile yeter diye. Siz yine tabii takipli doktorunuzla konuşun bu durumu
mucizemgelsin61 beybitolat sorma bende sulu yapmıyorum normalde ama bugün yaptığım çorba biraz sulu kaçtı onada ayrı ayar oldum zaten . Evet suluyu hiç sevmiyor
mucizemgelsin61 Hoşuna giden şeyleri yiyor yani irmik mamasıdır bilmem nedir çok sağlıklı şeyler değil o tarz mamalar muhallebiler yapmamaya çalışıyorum öyle şeyler ama onları yiyor sinir oluyorum
mucizemgelsin61 [silindi] Neyse 1 yemek kaşığı kadar içmiştir zaten . Emzirdim tabi devam etmeyince zorlamıyorum zaten napim yediği kadar ama üzülüyorum vallahi ağrımayan başım ağrıdı ya
[silindi] mucizemgelsin61 oh iyi afiyet olsun ordan almıştır alacağı vitamini böyle böyle alışacak ☺️
allwrite Merhaba. Diş çıkarıyor olabilir mi? O dönemde iştah kapanıyor ve tamamen memeye düşkünlük artıyor. Şu an öyleyiz ve bir sürü diş çıkarıyor. Zaten sizin için ana besin kaynağı hala anne sütü. Canınızı sıkmayın, zamanla düzelecek inşallah.
mucizemgelsin61 allwrite Merhabalar . Yok yaa bende öyle düşündüm ama bakıyorum bi tık yok ağzı falanda akıyor ama diş falan yok ortada bi belirtide yok. Sevmediği için yemiyor tamamen hoşuna giden şeyi çok güzel yiyor maşallah yemesini istemediğim şeyleri☺️🫠 İnşallah cnm sağolasın