turuncubalon Hanımlar normalde bu aya kadar çocuk yardımı alıyorduk, ağustosta bana mesaj gelmedi mesaj gelmeden mi gidip çekmemiz gerekiyor Halkbank şubesinden bilgisi olan yazabilir mi
weiz turuncubalon ilk öğretmenim ailem uygulamasından bakıyorum ben yatmış görünüyor tarih yazıyor mesela 3 gün sonra diyelim o gün gidip çekiyorum Ağustosu da aldım herkeste aynı mı bilmiyorum ama ayın 27-28 gibi yatıyor
turuncubalon uzun02 öyle mi acaba Ben de gitsem yatar mı yatmış mıdır yani böyle olan var mı arkadaşlar