mervembulut Kızlar 20 günlük bebeğim Hipp kullanıyorduk üç gündür gaz sancısı kabızlık çekiyoruz bu mamayı kullanıp aynı şikayetleri yaşayan var mı lağman yapıldı da rahatladı çocuğum
fatmaanuurr22 mervembulut bizde hipp kullanıyorduk ilk günler sorun olmadı ve son günlerde öyle kötü kabız yaptı ki şimdi Aptamil conformil kullanıyoruz biraz rahatladı
miranbeybi mervembulut Merhaba aynı sorunu bende yaşadım ve baya bebeğimi mahvetti. Ben Evolvia ac mamaya geçtim bebeğim kolik olduğu için. Hipp kullandığım zaman fitil vermek zorunda kaldım
yase1036 mervembulut hipp kullanırken benimde bebeğim kabız oldu gaz sıkıntısı yaşadı, sma comfort’a geçtik rahatız çok şükür gazını kolay çıkarıyor kakasını rahat yapıyor
minnosanneeee Bebeğim 4.5 aylık baştan beri hipp combiotic kullanıyoruz kilo alımı iyi ve gaz yapmadı ama doğduğundan beri 3 günde falan yapıyor kalasını o yüzden ben doktor önerisiyle zeytinyağı katıyorum mamaya o şekilde yumuşatıyor doktora değiştireyim mi diye sordum kilo alımı iyi gaz da yapmadı kabızlığa da ek gıdaya kadar bununla devam et ek gıda alınca düzelir dedi
mervembulut minnosanneeee anne sütüyle besliyordum yoğun bakım sürecimiz oldu stresten sütüm kesildi sağmama rağmen tüm gün doyurmaya yetmiyor mecbur mama kullanıyoruz Hipp bizde kabızlık ve aşırı gaz yaptı önceden her gün düzenli yapardı doktorumuz sma comfort deneyelim dedi iki gündür ağlamaktan perişan oldu bebeğim
mervembulut miranbeybi doktorumuz sma comfort deneyelim dedi umarım az da olsa işe yarar çocuğum mahvoldu
ayliz4555 mervembulut Uykudada ses çıkarıyor sizdede öylemi bide hiç doymuyor fark ettinzmi uyumuyor her saniye mama istiyor acaba hipp’lemi doymuyor
miranbeybi mervembulut Doktorunuzla konuşun fitili zaten yarım yapıyorsunuz öyle veriyorsunuz benim bebeğim çok rahatlamıştı eğer siz yapmaya korkuyorsanız bi destek alın bende yapamadım eşim yaptı
gulsimacansu58 Benim kızım kolik ve hipp iyi gelmiyor bize gaz yapıyor hep aslında kızım çok seviyor güzel de içiyor ama maalesef içemiyor aptamile geçtim ben sindirimi kolay ve güzel en azından. Hip de gazı çıkmıyor hiç
MotheroftheSea Hipp bizde de kabızlık yaptı,hemde öyle böyle değil . Bebeğimin karnı öyle bir sismisti ki göğsüne dayanmıştı artık ve mama vermeye çalıştığımda biberonu ağzına degdirir degdirmez çığlık atmaya başlıyordu. Sma comforta geçtik 2 güne rahatladi