sevalkatk
Benim oğlum da öyleydi sırt üstü hemen uyanıyordu yüz üstü uzun uzun uyuyordu hem de gazı hemen çıkıyordu. Ben de kontrollü bir şekilde kendi haline bıraktım. Yüz üstü durmaya alıştığı için boynunu çabuk tutmaya başladı hareketleri de çabuk serileşti. Bu konuda bazı doktorlar kesinlikle olmaz derken bazıları sorun görmüyor bilemiyorum 🤷🏻♀️ Şu an 8 aylık sırt üstü yatırıyorum yine yüz üstü dönüyor 🥲 ama ilk aylar dikkatli olmak gerekir.