Merhaba herkese, 42 günlük bebeğim var, yaklaşık 1 haftadır kakasını yapamıyo dayanılmıcak ağlamaya geldiğinde zeytinyağı ile biz yaptırıyoruz, yaptığında da çok fazla mukuslu ve fışkırtarak gazlı kaka yapıyo. Bu kaka olayıyla birlikte kusmalarımızda başladı. Belirtiler alerji gibi ama emzirme danışmanı bunları tazyikten ve ön sütten dolayı olduğunu söylüyo. Tazyik için başta biraz sağıp emzirmeye başladık bugün. Bu olayları yaşayan var mı aranızda?