İlk doğduğunda emzirme hemşiresi anlatmıştı, bezinde turunculuk görürsen sıvı alımı azdır ondan olabilir, yaz aylarında daha çok görülebilir diye. Emzirmeyi ya da mamayı biraz artırırsın . Devam etmediyseve çocuğun genel durumu iyiyse panik edecek bir şey yoktur