
Birkaç gün önce post açmıştım kaka testi için dün hastaneye götürdüm fakat hastanede dün yapmadı hastanede bize uzak bir yerde laboratuvara dedim ki yarın falan getirsem olur mu neyse bugün götürdüm teslim ettim geri eve döndük şimdi e-Nabızdan baktım pozitif çıktı tekrar doktora göstereyim mi çünkü çocuk doktorumuz bize de zinco yazmıştı internetten baktığım kadarıyla ekstra buna bir antibiyotik falan verilmiyormuş bugün dört ya da beşinci gündeyiz 2 yaş