Merhaba kayınvalidemin oturdukları önceki evin bahçesine konteynır koymak istiyoruz zaten hafasonu da gidiyoruz hep. Almak mantıklı mı o şekilde kayınvalidem de geliyor arada ev var zaten ama bize ait olsun istedik fazla eşyalarımızı götürürüz çocuklar için de iti olur diye