arzuapo beybitolat altını açık birakamiom valla sünnette yaptık 3 ay önce koparcak diye korkuyorum 🤣🤣
momas beybitolat oğlum da bezi açar açmaz çekip uzatıyor oğluum diyoruz koparcaan o sana lazım jckskss 1 yaşını geçti ama daha küçük aylarda da yapıyordu
subrk beybitolat Ben de parkta görüyorum çoğu erkek çocuğun eli pipisinde biraz garip geliyor açıkçası. Küçücük yaşta bile akılları orda😅
kbrayksel beybitolat Yazın başından beri öyleeeee. 1 yaşına girecek bu ay. 3 kere doktora götürdüm hiç bir şey yok tahriş diyolar. Bez ve sıcak tahriş yapmıştır diyolar. Dediğiniz gibi altını açar açmaz eli orasında.