beybitolat 7 ay 21 günlük oğlum. Her altını açtığımda veya duşa sokacakken tak diye pipisini elliyo çekiştiriyo. Koparcak sonunda o olcak😂 Normal mi acaba? Keşif mi yapıyo? Doktor kontrolünde sormalı mıyım?
Omeraslan beybitolat üç yaş hâlâ oynar. Bir de bezi olmadığı için sağdan soldan çıkarıyor. Çıldırıyorum artık. Anlatıyorum yanlış olduğunu ama ne fayda
_fatmabas beybitolat bizdede aynı sorun var 1 yaşına giricek altını her açtığımda hemen tutuyo oynamaya başlıyor doktora götürmeyi bile düşünüyorum normalmi acaba
talhamamy beybitolat evet acıtıyor hatta keşfediyor orda ne olduğunu bilmiyor sonuçta hiç görmedi 1 yaşında bezi açınca eli orda hep
Dedektifgadget beybitolat benim kızımda özel bölgesine dokunur merak ediyor veya kaşınıyor mu diye merak ediyorum 20 aylık
beybitolat _fatmabas herkeste varmış aynı şey bende eğer içim rahatlamasa kontrolünde sormayı planlıyodum ama normal galiba ki herkes yapıyo
_fatmabas beybitolat araştırdım internetten ben biraz normalmiş bebek kendini rahatlatıyomuş o şekilde yazıyordu 😀
beybitolat Dedektifgadget ay kız bebeklerde de mi var bu ya. Demekki vücutlarını tanımaya çalışıyolar
_fatmabas Dondurmalikahve bende o şekilde anlamadım zaten ama o şekilde yazıyodu onu söyledim sadece ☺️
Denizinannesi52 9 aylık bebeğim her bezini açtığım da pipisini çekiyor ve kaşıyor bence sürekli bezin içinde olduğu için yapıyor