mevarsu Kızlar herkese merhaba. Normal doğum sonrası (2.5 sene oldu) Karnımda aşırı sarkmam ve çatlaklarım oldu ameliyatsız bunları nasıl toparlayabilirim çok rahatsız bir görüntü. Tecrübeli ve bilgili annelerim yardımcı olur musunuz?