Kızlar 14 aylık oğlum var sürekli mama içiyor bizimle birlikte birşeyler yer ama az yiyor bende mamayı artık bıraktırmak istiyorum inek sütümü çok seviyor ona başlayacağım ama hemen hemen her gün dışarı çıkan biriyim dışarıda ne şekilde yapmam gerekiyor termos alıp içine ılık sütü evden çıkmadan önce koyup sonra acıktığı zamanlarda versem olur mu ya da farklı alternatifi olan var mı