Kızlar bebeğimi dün gece uykusuna yatırdım 40 dk sonra çok fazla ağlamaya başladı asla susturamadık meme bile almadı sakinleştirip yatırdım yine aynı ve bugün o kadar ağlamaya sesleri kısılmış normalde de gazlı bir bebekti hala masajla gaz çıkarıyor bayadır da damakları kaşınıyor çok sinirli huysuz atak mıdır diş midir gaz mıdır çözemedim yavrum ağlıyor hiçbir şeyden de memnun olmuyor siz nasıl çare buldunuz allah için bi yardım edin