Ben roborock Q revo L aldım, qrevo serisinin istasyonları var diye tercih ettim. Yani açıkçası alırken şunu düşündüm suyunu , tozunu ben boşaltacaksam o zaman ne anlamı kaldı. Roborock servisiyle de konuşmuştum, bana istasyonlu uygun bu seriyi önermişti. Suyunu kendi doldurup kendi boşaltıyor , tozunu kendi boşaltıyor, paspasını kendi yıkıyor vs yani ben aldım iki ay oldu memnunum bi sorun yaşamadım