Kızlar şimdi bi kaç sorum var birbirinden alakasız , fikri olan yardımcı olursa sevinirim 💖
1- Bebeğim 3 aylık, 3220 doğdu ve şuan 5740 . Ben zaten aşırı kilolu bir bebek olsun istemiyorum fakat bu ay çişli bez sayısında azalma vardı. Bende acaba doymuyor mu diye endişe ediyorum, endişem kilosuyla alakalı değil yanlış anlamayın. Doktora söylediğimde normal dedi fakat o doğduğundan itibaren kilosunu hesapladı. Bez sayısında azalma normal mi sizce ? Yani günde 5-6 bez dolu dolu olmuyor açıkçası. Bu arada 2.ayında kilosu 5100 dü. Kilosunda değilimde aç mı kalıyor diye tereddütteyim..
- Gün içinde çok bitkin oluyorum, yorgun uyanıyorum vs bebeğimde hareketli bi bebek onunla uğraşıyorum sürekli. Saçlarım aşırı dökülüyor , değerlerime baktık normal dedi doktor. Gücümü toparlayacağım, emzirmeye faydası olan ek takviye kullanmayı düşünüyorum bende. Kullananlarınız var mı önerileri olan var mı ?
- Denize gitmeyi düşünüyoruz, o zaman bebeğim 3 buçuk aylık olacak. Bebeğimi nasıl korurum ? En azından ayaklarını falan koysam sorun olur mu ? Suyu seven bi bebek ama etkilensinde istemiyorum. Onu götürüp kenarda mı otursak ? Bu konuda fikirleriniz önerileriniz neler ??