yasmn16 10 aylık oğlumun saçını kestik dün ve bıngıldağı nabız atar gibi atıyor hala kapanmamış bu normal mi yoksa kapanması mı gerekiyordu
simseklivekalpli yasmn16 kapanmaması normal, bingildak zaten nabızla uyumlu hareket eder o da normal 💐