Kızlar bebeğim emmiyor diyordum nedeni hiperlaktasyonmuş tazyikli sütü sağıyorum ama memeyi akşama kadar anca boşaltır yine içmiyor düzgün, ee diğer memede şişiyor haliyle ikiside şiş oluyor dengeyi kuramıyorum sağmayın diyorlar yine dolarmış napıcam ya ?