Merhaba arkadaşlar
22 günlük bebeğim var. Sağım yaparak sütümü veriyorum biberon eşliğinde. 1.5 - 2 saate 40 ml süt gece de 2 kez yine 40 ml şeklinde mama veriyorum mama verdiğimde bazen 3 saati bulduruyorum acaba doğru mu yapıyorum yanlış yapıyorsam tavsiye verir misiniz nasıl yapmalıyım ❤🙏