Maryhoney seni o kadar çok iyi anlıyorum ki. 4 defa mastit oldum. Evde normal manuel pompadan tutta, mocchi ve hastane tipi süt sağma makinesi bile var. Çok acı çektim bende, taş gb olup sütüm gelmedi. Banyo yap diyorlardı ama duştan akan her bir damla su canımı çok yakıyordu. En son iğne ile tedavi oldum. Öyle iyileştim. Bende göğüs uçkarı iltaphalndığıniçin süt kanalarımı tıkmaıştı.. ondan süt akmadığı için taş gibiydim. Kısaca çokk acı çektim ama inan geçiyor♥️ Sakın sütüne bıktım deme!! İnan her damlası çok değerliş.. sağlıklı günler dilerim