beybimeybi Kizlar eltimin doğum gunu için ne alabilirim fikir verirseniz cok sevinirim. Gecen sene bana ikili fincan takimi almıştı. Ben ne alsam
Mariposa beybimeybi ben eltime fular almistim severek kullaniyor, kullandigini gördükçe de ben memnun oluyorum 🍇
yavrukurtveannesi beybimeybi çanta-cuzdan, kapalıysa eşarp olabilir, şık bir bileklik olabilir. Ben ev eşyasını şahsa hediye olarak düşünemiyorum ya
beybimeybi yavrukurtveannesi evet haklısınız ama ne beğenir tam bilemiyorum ev eşyası daha risksiz gibi geliyor her şekilde kullanılabilir diye düşünüyorum. Fikir verdiğiniz için teşekkür ederim 💐
mamacitaa_ beybimeybi vardı sanırım bakın isterseniz geçen gün pazarda gördüm çok tatlilardi yaa sanırım alicam kendime 😻